15 Eylül 2010 Çarşamba

aksesuar alışverişi

geçen haftalarda internette dolaşırken mangonun sitesinden bu küpelere rastlamış ve almak için kafamın bir köşesine yazmıştım.
haftasonu dışardayken önüme gelen bir mangoya girdim ve küpeyi buldum..Deli'ye gösterdim beğenmedim dedi, bende olumsuz yorum almanın hayalkırıklığı ile mağazadan çıktım.Velhasıl Deli yine deliliğini yaptı ve küçük bir hediye paketi içinde yarım saat sonra küpe önümdeydi. hemen taktım tabii. küpe çok güzel lakin boyut olarak büyük ben küçük hayal etmiştim ve inanılmaz derecede ağır..20 dakikadan fazla takarsanız benim nefret ettiğim kulak deliği büyümesine sebep olur.. ve ne yazık ki malzemesi çok kırılgan.. küpeyi 2 kere aynı mağzaya götürüp değiştirmek zorunda kaldım kulağa giren iğnesi sürekli kopuyor incecik birşey taşıyamıyor ağırlığı..ama yinede kulağınıza takar takmaz farklı bir hava veriyor insana,asi ve havalı olmaktan hoşlanıyorsanız hemen alın derim..ya da almayın tek bende olsun..almayın almayın :)
küpe/earring : Mango 32.25 tl

birde şu tokaya bayıldım. hemen istiyorum!!

kaynak/ source : ruken turgut

while i was surfing on net last weeks, i discovered that earrings and i margined to buy them on my mind. last weekend, i visited a mango shop and found them, showed them to Deli,he said he had not like. i went off the shop with a dissappointment cause of having bad comment.however Deli made it again his craze. after half hour, earring was in front of me in a little present box. i put them on immediatley of course. they are so nice but big, i imagined smaller and they are so heavy fabulously.if you carry them on your ears more than 20 mins, you can have streching of your ear holes that i hate. and unfortunately material is so fragile. i had to changed them for twice at same day cause of their pin broke out two times. but as you put them on your ears, you have a different mood, if you like having rebel and posh mood, buy it now.. or dont buy they are exclusive to me.. do not buy, do not !

and also i love that clip, want it!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder